Beauty Memories

Beauty Memories

Elfogytak - július

2017. július 28. - Lulma

img_20170727_095427.jpg

Ebben a hónapban keveset voltam itthon. Nem tudom, ennek köszönhető-e vagy amúgy is még elég sok terméknek az elején járok, de alig fogyott el valami. Igazából egy tégely ürült ki ténylegesen, a többitől csak megszabadulok különböző okok miatt.

Alverde testvaj: Ez a kicsi Alverde testvaj nagy kedvencem volt az utóbbi félévben. Három ilyen kis doboz volt egy csomagban, mindegyik egy hercegnő képével. Az enyémen Csipkerózsika van. A másik kettőn két volt kolléganőm osztozott meg. Nem tudom, azok milyen illatúak, de az enyém nagyon kellemes volt. Mivel van egy nagyobb Alverde testvajam, ezt a kicsit utazáshoz használtam kezdetben, majd kézkrémként funkcionált nálam.

Avon Colortend korrektor: Borzalmas. Very light az árnyalat neve de narancssárgás. Nem is tudom, miért vettem már meg anno. Kuka.

Essence Quattro szemhéjpúder: Jaj. Emlékszem, valamelyik szemfestékre akció volt a Rossmannban és pont siettem, mikor észrevettem. A pénztárnál realizáltam, hogy nem ez a termék volt kedvezményes áron. Így viszont nagyon nem érte meg. Alig használtam. Porol és alig pigmentált. 

Catrice szemfesték: Nedvese és szárazon is használható. Brutálisan pigmentált. Egy-két buli alkalmával használtam, de amúgy nem nagyon. Egyszer le is ejtettem és széttört a teteje. Emiatt aztán már kevésbé nyúltam hozzá, mert nem akartam, hogy kiszóródjanak a fürdőszobába az arany csillámok.

Rose Nail körömlakk (60-as rose árnyalat): Kuka. Egyszerűen ronda felkenve. Csíkos hatású.

Remélhetőleg az augusztusi poszt majd kevésbé lesz negatív. Most a testvaj kivételével egyik kencét sem látnám viszont szívesen. :)

+1 : A fotóról lemaradt, de most vettem észre, hogy egy Kallos hővédő sprayt is elfogyasztottam. Visszatérő termék nálam, már pótoltam is a hiányt.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautymemories.blog.hu/api/trackback/id/tr1212693723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása