Beauty Memories

Beauty Memories

Elfogytak - június

2017. június 29. - Lulma

Ebben a hónapban úgy éreztem, kétnaponta zarándokolok a dobozhoz, ahova a kiürült flakonokat szoktam tenni. Na jó, azért ennyire sok dolog nem gyűlt össze, de tény, hogy nem kevés kencét használtam el júniusban. Lássuk!

img_20170626_090941.jpg

L'Oreal Elseve Extraordinary Oil sampon: Hú, ez több, mint 700 ml volt, már nem is tudom, mikor kezdtem el használni. Anno nagyon vártam, hogy elkezdhessem, de emlékszem, már az első tesztnél csalódás volt az illata. Kicsit jobbat vártam. Maga a termék rendben volt, de a végére már untam. Samponból max 4-500 ml-eset szeretek használni és ha valami nagyon megfog, akkor is csak egy-két hónap elteltével veszem újra. Bírom az újdonságokat ezen a téren. Még nem volt olyan, amire azt mondtam volna, hogy ez a tökéletes és már csak ezt akarom használni életem végéig. Ez a darab nekem nem lett újravevős.

Avon Care 3in1 arctisztító aloe vera és gyömbér kivonattal: Nem volt rossz, olyan semmi extra. Nálam az Yves Rocher arctisztítója vált be, ezt most nem venném újra egyelőre.

Yves Rocher radírozós tusfürdő körte és kakaó illattal: Karácsonyi szerzemény volt. Heti egyszer használtam, szerettem. Szuper illata van! Maga a radírozó funkció nem olyan tipikus dörzsölő testradír, inkább csak kellemesen felfrissít. Azért mindennapi tusoláshoz nem ajánlanám, de pár naponta tök jó kis különlegesség.

Rexona Sexy Bouquet Strawberry&Apricot dezodor: Tök jó volt, finom illata van és valamennyire izzadásgátló is.

Balea Regenbogen Dusche: A külseje miatt vettem meg és már be is vittem az üres flakont a bölcsibe a gyerekeknek, akiknek nagyon tetszik, mint új játék. Maga az illat vattacukor jellegű. Nem volt kiemelkedő.

Kallos csokoládés hajpakolás: Nagy a szerelem ezzel a termékkel már talán egy vagy két éve. Mindig helyet kap a fürdőszobámban. Most nyáron hanyagolom mert sok más hajápolóm van, de ősszel újra találkozunk.

NYC BB krém: Nem az első már, amit használok. Végre egy jó BB krém, ami árban is jó és nekem az is tökéletes, amit nyújtani tud. A Rossmannban és a Müllerben kapható ez a márka. Korábban nem ismertem, örülök, hogy fél éve rátaláltam.

Avon Big&Daring szempillaspirál: Borzalmas. Egy-két hónapig használgattam de ilyen rossz szempillaspirálom még nem volt. Összeragasztja a szempillákat, túl sok festéket vesz fel, a nagy fejével nem lehet precízen dolgozni vele... Nagyon nem jött be.

Essence XXXL Shine szájfény (08-as árnyalat): Finom az íze, egész jó kis szájfény. Nem használtam sokat, amíg megvolt, de ha legközelebb megint rám törne a vágy, hogy beszerezzek egy szájfényt, lehet, hogy ismét erre esne a választásom.

Palmolive Aquarium folyékony szappan: Kellemes illata van és nem szárította a kezemet. A flakonja helyes a kis halacskával. :)

Ti miket használtatok el a nyár első hónapjában?

A bejegyzés trackback címe:

https://beautymemories.blog.hu/api/trackback/id/tr3112628777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása