Beauty Memories

Beauty Memories

Elfogytak - március

2017. április 01. - Lulma

img_20170401_140651_masolata.jpg

Matrix Design Pulse Extra Go Big volumennövelő hajhab: Ez előtt nem használtam hajhabot hajmosás után, de megszerettem, tényleg ad egy extra volument a hajnak. Bár nem vettem újra végül, de jó volt használni.

Schwarzkopf Gliss Kur hajfény: Hajvasalás után szerettem a hajamra fújkálni, mert adott neki egy élettel teli, fényes hatást. Egyéb jótékony hatását nem tapasztaltam, nem venném újra

Yves Rocher Pure Calmille arctisztító zselé: Imádtam, reggelente csodás volt.

Balea Cocos&Sheanuss testápoló: Fantasztikus illata van, ami ráadásul tartós. Szuperül hidratál. Ár-érték arányban zseniális termék, újravevős!

Rexona tropical power tusfürdő: Tinikoromat hozta vissza az illat, kellemes volt.

Sandel kézkrém: Télen szinte csak ezt használtam, jó volt. Nem tudom, hol lehet ilyet venni, én egy kolléganőmtől kaptam többet is ajándékba.

Floren illatosított körömlakklemosó: Egynek elment, de van ennél jobb körömlakklemosó is.

Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál: Dúsít és hosszabbít, már van is belőle utánpótlásom.

Avon Foot Works lábkrém csokoládé és gránátalma illattal: Elhasználtam, de nem lett a kedvencem. Télre nem volt rossz.

Avon Parisian Chic parfümös testápoló: Konkrétan a tégelye miatt vettem meg, nem tudtam, hogy milyen illata lesz – és azt sem, hogy ennyire parfümös. A végére megkedveltem az illatot de összességében távol állt tőlem. A tégely miatt viszont továbbra is megérte.

Kallos körömlakk, 239-es ezüst árnyalat: Több rétegben kellett felvinni, hogy rendesen kiadja az ezüstös színt. Emiatt nem fogom újravenni. Bár gyorsan szárad, de a rétegek felkenése sok időt igényel. Nem tartós.

Cien BB krém, light árnyalat: Utáltam. Nem is értem, hogy bírtam egyáltalán a felét elhasználni. Újra és újra megadtam neki az esélyt, de mindig borzalmas volt. Csomókban összeállt a bőrömön, ahogy felvittem, szinte azonnal törölhettem is le az apró „kukacokat”. Undorító.

Miss Sporty Morning Baby! BB krém, 001-es Nude Radience árnyalat: Szerettem, már újra is vettem. Talán van ennél minőségibb BB krém is, de nekem ez a könnyed kis termék bevált.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautymemories.blog.hu/api/trackback/id/tr4112393687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása