Beauty Memories

Beauty Memories

Elfogytak - május

2017. május 31. - Lulma

img_20170531_174417.jpg

A május egészen jó hónap volt. Termékek szempontjából is. Íme, a lista:

NYC BB krém: Nagyon szerettem, teljesen jó volt az árnyalata és mindent teljesített, amit egy BB krémtől elvárok. Újra fogom venni.

Isana olívás krémtusfürdő: Enyhe, de kellemes illata van, egynek jó volt. Időnként szívesen használok különböző olívás termékeket.

Alverde testvaj karitévajjal és makadámdióval: Már újra is vettem, nem bírok nélküle élni. :D Heti egyszer használom. Valami fantasztikus illata van és csodálatosan puha, bársonyos lesz tőle a bőröm.

Avon Care kézkrém glicerinnel: Jaj, ezt nem szerettem. Nem tudom, ennek ilyennek kell-e lennie vagy az enyém volt hibás darab, de karcoló kis darabok voltak folyamatosan a krémben. Most ugyanebből a termékcsaládból használom a zöldteás kézkrémet és sokkal könnyedebb az állaga, bevált.

Bath & Body Works Japanese Cherry Blossom testápoló: Imádtam. Csodás tavaszi illata van, hamar beszívódik, öröm használni. A barátnőm, akitől kaptam, úgy jellemezte, hogy ez egy olyan krém, amitől nagyon hálás lesz a bőröd. Ez valóban így van, illetve én is hálás vagyok ennek a barátnőmnek, hogy ezt a szuper kis kencét ajándékozta nekem még karácsonykor.

L'oreal Color Riche körömlakk (107-es, Beige Boheme árnyalat): Nagyon kedveltem, kuponos akcióban szerintem még találkozunk. Kedvenc őszi színem volt. Kupon nélkül nem venném meg, elég drága és sajnos csak 5ml.

Yves Rocher kókuszos ajakbalzsam: Őt is már újravettem. Jelenleg nekem ez a tökéletes ajakápoló, nem szívesen használok mást.

Essence Stay All Day 16h korrektor: Na, ugyan alig pár órán át tart és nem is fed 100%-osan, mégis nagyon megszerettem ezt a korrektort és már másodszorra használtam el. Ár-érték arányban nekem nagyon bejött, pár nap múlva veszem is belőle a következőt. Szerencsére nekem nincsenek vészes bőrhibáim, így egy kis BB krémmel vagy alkalmanként alapozóval teljesen jó számomra. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautymemories.blog.hu/api/trackback/id/tr512555839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása