Beauty Memories

Beauty Memories

Elfogytak - augusztus

2017. augusztus 31. - Lulma

Előző hónaphoz képest augusztusban egy jó nagy szatyornyi kiürült flakon és tégely gyűlt össze. Mutatom is, micsodák:

img_20170830_153752.jpg

Garnier micellás víz: Már a sokadik flakonnal használtam el, imádom. Most épp a kétfázisút használom, számomra mindkét típus bevált. Még találkozunk.

Isana olívás krémszappan: Kellemes, de semmi extra az illata. Nem biztos, hogy újravenném mostanában.

Wellness&Beauty kakukkfű-grapefruit tusfürdő: Úú, ennek valami szuper az illata! Kuponos akcióban tuti újraveszem, nagyon tetszett!

Yves Rocher körte-kakaó testápoló: Különleges illata volt és jól hidratált. Szerettem, de nem lett kedvenc.

Avon Naturals gyömbér-mangó 2in1 sampon és balzsam: Szeretem az Avonnak ezeket a sampon és balzsam termékeit. Kedvencem a shevajas sárgabarackos, de ez sem volt rossz. Kellemes illata volt és tette a dolgát.

Vademecum fogkrém: Tetszik ez a kiszerelés, szerintem újravenném.

Rózsás hintőpor: Egynek jó volt.

Avon Planet Spa olívás hajolaj: Na, hát ez teljesen felesleges termék. Csak időhúzás volt a hajápolási rutinomban. Elhasználtam, mert az olívaolaj rendkívül jó a hajnak, de nagyon macerás az egész. Hajmosás előtt kellett felmelegíteni a terméket, majd a hajba dörzsölni. Nem írták mennyi időre... Nekem változó volt, ahogy ép ráértem. Aztán leöblíteni. Semmi különöset nem tapasztaltam tőle a hajammal kapcsolatban.

Avon Planet Spa kaviáros arcmaszk: Hm, szuper illat, csillámos felület, szerettem! Az arcom bársonyos volt a használata után. Kellemesen csalódtam a termékben, nem vártam tőle sokat az elején.

Avon Gel Shine lakk: Jaj, tőle viszont többet vártam és alul teljesített. Két-három próba után kuka. Nem lehetett szépen felvinni a körömre és iszonyat lassan száradt meg. Pénzkidobás.

Rimmel Rita Ora lakk: Kedvencem lett, már be is szereztem az utánpótlást.

Ti miket fogyasztottatok el a nyár utolsó hónapjában?

A bejegyzés trackback címe:

https://beautymemories.blog.hu/api/trackback/id/tr5612794192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása