Beauty Memories

Beauty Memories

Elfogytak - április

2017. április 30. - Lulma

nvbndfbjnldbbjey.jpg

Azt hittem, ebben a hónapban nem fog elfogyni semmi, erre az utolsó pár napban ennyi minden kiürült. Hát, nem vennék mindent újra.

Avon Senses Heaven Harmony folyékony szappan: Hú, nagyon kellemes illata volt, szerettem. Kár, hogy ilyen kicsi termék.

Balea Papaya&Milch folyékony szappan: Nem rossz. Illata jó, de nem érződik olyan sokáig a kezeimen, mint például az Avonos. Az ára viszont szuper.

Helia-D hidratáló arctisztító tonik: Egyik kedvence volt az elmúlt hónapokban. Van egy enyhe, de kellemes illata és mindig jól esett az arcbőrömnek, ha használtam. Jól eltávolítja a sminkmaradványokat, valóban tisztább lesz tőle a bőr.

Babylove sampon és fürdető: Ecsetmosásra tökéletes.

Avon Advance Techniques hajbalzsam marokkói argánolajjal: Magával a termékkel nem lenne gond, ápolta a hajamat, de ez a kiszerelés valami borzalmas. Egy hosszúkás, henger alakú flakonból kell szó szerint kipréselni a kencét, ami egy idő után már nagyobb erőkifejtést igényel. Ráadásul az illata sem hozza a a termékcsaládtól megszokott finomságot. Inkább nem is szagolgattam. Nem venném újra, mert többet vártam tőle.

Dove DermaSpa Goodness kézkrém: Imádtam. Azt is, akitől kaptam és magát a krémet is. Isteni finom illata van, a hatása pedig azonnali és csodálatos.

Alverde koffein szérum szempillákra: Nem sok hatását észleltem.

Signal Herbal Fresh fogkrém: Egynek jó volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautymemories.blog.hu/api/trackback/id/tr3312468833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása